srijeda, 4. prosinca 2013.

MOJ DOTICAJ

Kao i sva druga djeca i ja sam kao malen cijepljen. I cijepljen. I ponovno cijepljen. Svaki put bez ikakvog kontaktiranja roditelja, mene (kao starijeg maloljetnika), a kasnije i antitetanusom mene kao punoljetne osobe (nakon prometne nesreće).

Tada ama baš nikad nisam razmišljao o cjepivu, niti što ono sadrži, koje su nuspojave, tko ga proizvodi, tko snosi odgovornost i sl. Jednostavno sam imao 100% povjerenja u institucije, zdravstvo te farmaceute i WHO (danas se zgražam nad svojim (ne) razmišljanjima).

Jednostavno jedan dan bi došli neki ljudi (nadam se da su bili doktori) u školu, rekli da je danas cijepljenje, te po redu sve cijepili. Nikada, al' baš nikada, nisu zvali roditelje, pitali tko je bolestan, prehlađen, je li ikada itko imao kakve nuspojave itd. Jednostavno bi procijepili i otišli uz informaciju da ako se nekom javi blaga oteklina i mala temperatura da se obrati doktoru. Tada sam i ja mislio da je to najgore šta se može dogoditi – blaga oteklina i mala temperatura. Nikad nisam o tome dublje razmišljao.

No, kada postanete roditelj sve se mijenja pa tako i stavovi koje ste jučer imali zdravo za gotovo sada postaju relativni. Ipak, govorim iskreno,  ni žena ni ja nismo odmah o tome razmišljali. Istina, ja jesam nešto o tome čitao i pričao sa ženom no sve se to činilo nekako daleko i strano. Međutim, ubrzo se u našoj neposrednoj blizini (prijateljima / poznanicima) događaju 2 slučaja autizma nakon cijepljenja. Dijete netom nakon cijepljenja (govorimo o razdoblju od 2-3 dana ):
·         najčešće prvo dobije upalu uha,
·         upala se širi dalje, antibiotik se reda za antibiotikom,
·         u međuvremenu postaje jako razdražljivo,
·         glasno vrišti,
·         nekontrolirano plače,
·         gubi koncentraciju,
·         ne odaziva se više na ime,
·         mijenja ponašanje...
Zabrinuti roditelji odlaze u doktora, doktor tvrdi da je sve kratkotrajno i prolazno. Fizički simptomi odlaze, psihička rastresenost ostaje. Kasnije se dijagnosticira autizam, s tim da vam NITKO NE ŽELI REĆI DA TO IMA VEZE S CIJEPLJENJEM! 
 

Kasnije sam se sastajao s ljudima koji imaju ta crna iskustva i svi imaju istu priču. U 2-3 dana nastaju drastične promjene i svi im tvrde da to nema veze s cijepljenjem. Saznajem od roditelja da mi je član rodbine kao dijete umro od posljedica cijepljenja protiv velikih boginja.

Tek kasnijim proučavanjem saznajem da se rasprave u autizmu i cjepivu vode u USA Kongresu, da se isplaćuju odštete u milijardama dolara, da se odštete isplaćuju i u EU (prvi slučaj u Italiji). Pitam se ako cjepiva i autizam nemaju veze kako to da klijenti dobivaju odštete? Zašto svi roditelji pričaju istu priču? Tko isplaćuje odštete?
Nešto više o tome na ovom LINKU

Tada žena i ja počinjemo intenzivno proučavati cijepljenje te zapanjeni i u nevjerici saznajemo sve strašnije činjenice i grozna osobna iskustva ljudi. Ubrzo se i organiziramo te sastajemo. Svoje starije dijete prekidamo cijepiti, mlađe od rođenja ne cijepimo.

Nastavljamo s proučavanjem, čitanjem. Uviđam da sve više i više mladih roditelja propituje cijepljenje te u strahu odvodi dijete na isto. Saznajem i da broj roditelja koji odbijaju cijepljenje drastično raste svake godine.
Saznajem i da je cijepljenje izborno u svim zapadnoeuropskim zemljama (sve sjeverno i zapadno od Slovenije).

Ljudi se prekidaju bojati sustava te prije svega brigaju sami za svoje dijete.

Pozivam Vas da odlučite sami, nadam se da će ovaj blog u tome pomoći.

Ubrzo nastavljam o povijesti cijepljenja.

Pozdrav

Nema komentara:

Objavi komentar